دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق

 

متن آهنگ دل عاشق

●—♩–♪♫♫♪—♩–●
دله عاشق چه میدونه ، چی خوبه چی بد –
دل اگه عاشق بشه میشه ، برات مصیبت –
دل اگه عاشق بشه میشه ، برات مصیبت –
«—♩—»
دلی که عاشق بشه کوره دیگه ♩
فقط یه بند اسم که عشقشو میگه
هرکی هرچی بگه بی خیاله ♩
عشقشو میبینه یه جوره دیگه
«—♩—»
دلم پره درد و غم فراوون
دلم پره درد و غم فراوون –
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون –
«—♩—»
بی تو دنیا شده برام یه زندون ♩
بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون ♩
دلم داره میمیره دست بجنبون

هرکی ندونه تو که خوب میدونی –
هرکی ندونه تو که خوب میدونی
که تا ابد تو قلب من میمونی –
که تا ابد تو قلب من میمونی
«—♩—»
موهام از غمت سپیده دیگه
دلی که گیرت بود پیره دیگه ♩
کجایی که ببینی رفت جوونی
کجایی که ببینی رفت جوونی ♩
«—♩—»
دلم پره درد و غم فراوون –
دلم پره درد و غم فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون –
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
«—♩—»
بی تو دنیا شده برام یه زندون
بی تو دنیا شده برام یه زندون ♩
دلم داره میمیره دست بجنبون
دلم داره میمیره دست بجنبون ♩
●—♩–♪♫♫♪—♩–●

 

لینک های دانلود 
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD

 




لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق،متن اهنگ مرتضی اشرف زاده به نام دل عاشق ,
بازدید : 305
[ چهار شنبه 17 مهر 1398 ] [ 9:51 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ